5 304 läst ·
4 svar
5k läst
4 svar
ugn i högskåp eller???
Hej!
Bäst och bäst, snyggast tyckte vi var under hällen, och där hamnade den hos oss.
Mikron därimot fick sin plats i högskåpet.
En fördel med ugnen under hällen, är att men kan använda fläkten om det skulle behövas.
Fördel med högskåp är att man får man bättre arbetshöjd, se bara till att det finns bra arbetsytor runt högskåpet.
Lycka till med köket!
// Git o Lars
Bäst och bäst, snyggast tyckte vi var under hällen, och där hamnade den hos oss.
Mikron därimot fick sin plats i högskåpet.
En fördel med ugnen under hällen, är att men kan använda fläkten om det skulle behövas.
Fördel med högskåp är att man får man bättre arbetshöjd, se bara till att det finns bra arbetsytor runt högskåpet.
Lycka till med köket!
// Git o Lars
Produkter som diskuteras: "fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Tycker nog alltid att ugn i hörnskåp ger ett mer modernt och snyggare intryck än under hällen. Är ju dessutom mer arbetsvänllig höjd. Enda praktiska skälet att ha ugnen under hällen tycker jag är om bänkytan krymper för mycket av att ha ett högskåp för ugnen. Om man tycker det ser snyggare ut så är det ju bara att köra på det. Smaken är så olika och det är ju du som ska gilla köket!
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden