Hej,
Är det någon som har ändrat i planlösningen på sin ugglan? Vet att det normalt sett inte går att ändra på planlösningen, men vi har bekanta på Gotland som ändrade en hel del i sin planlösning (på ugglan 147). Nu undrar jag om det var en engångsgrej eller om de fick ändra pga just de hantverkare de hade eller om det faktiskt är möjligt att ändra om man pratar med byggarna.
Jessica