Hej!
Jag är ny på forumet och fullständigt okunnig — jag vädjar därför efter er kunskap.
Jag bor i en bostadsrättslägenhet från -65 och har nyligen målat om lägenheten. Jag passade även på att byta golvsocklar och noterade ett för mig udda material i ena innerväggen. På insidan av väggen sitter ett element och fönster ovantill. På motsatt sida finns en balkong.
Vet ni vad detta är för material?