Tja. Ibland kan det hända att man har ett foto som är lite smålustigt eller kusligt för den delen. Jag startar den här tråden så får vi se om fler gillar iden.
Bilden som jag presenterar kommer från en reklamfilms inspelning. En drake upptäcker några som äter choklad och den vill ha chokladen och börjar dregla. Senare när den inte får chokladen sprutar draken eld genom ett hus. Elden var inte riktig så den lades på senare med digital hjälp men draken var en animatroniks och kunde röra på sig
Den här reklamen har inte visats på TV eftersom företaget var missnöjd med att draken dreglade för mycket medan den som tillverkat draken tyckte; mer dregel mer dregel. Draken är faktiskt som ni ser nedan, rätt häftig så det var synd att reklamen inte visades.
Den här draken kommer förresten vara med i en svensk katastroffilm men jag kan inte avslöja mer än att den här och flera andra drakar attackerar en svensk stad i filmen. Premiärdatum för filmen är inte utsatt än.

• Ett stort, grågrönt drakhuvud bakom en metallstaket, med taggig nacke och gula ögon.
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.