Vår arkitekt har föreslagit u-glas som väggar på ganska stora ytor. Han påstår att det är ett billigt material som används mycket till industribyggnader just på grund av detta.
Någon som känner till detta material vad gäller pris, isoleringsegenskaper och kanske någon byggnad i Göteborgsområdet med detta material som man kan titta på?
Mvh LT
