jaha... jag ska köpa en ivt 490 och den har också en 160 liters tank men då har vi räknat på att få köpa till en
200 liter vvb för att det ska räcka till... det kanske är onödigt då alltså?
Varmvatten och uppvärmning är två separata funktioner. VV produceras året runt, medan värme till elementen produceras vid behov (dvs sällan på sommaren)