Göran.W
Köp inte en sån du tänkt du kommer bara bli missnöjd med att behöva vänta några minuter innan du ens kan börja pumpa däck.
Jag byggde en sån för många år sen iof bara på 250 watt och den var totalt värdelös iom den gav så få minut liter.

Du kan inte ha en sån där det är kallt utan att byta olja i den för den blir som sirap redan vid 0 grader.
Kompressorn är en kyl\frys kompressor så man kan inte hälla i vilken olja som helst.
Ett annat problem med dom är att dom tar upp vatten i oljan med så man bör byta olja ganska ofta med.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.