Tjenare
Jag har surfat lite på badrumsinredningar i Tyskland och funnit att t.ex. vägghängda toaletter är mycket billigare där.
Nu funderar jag bara på hur skålen ser ut inuti. Jag minns från tidigare Europaresor att vissa toaletter var lite annorlunda inuti.
För att tala klarspråk så "sket man på en hylla"
Liknande har jag hört att man i USA har högre vattennivå i skålen.
Kanske är detta standardiserat på moderna toaletter.
Är det någon som vet?
//Stocken