Tjenare
Jag har surfat lite på badrumsinredningar i Tyskland och funnit att t.ex. vägghängda toaletter är mycket billigare där.
Nu funderar jag bara på hur skålen ser ut inuti. Jag minns från tidigare Europaresor att vissa toaletter var lite annorlunda inuti.
För att tala klarspråk så "sket man på en hylla"
Liknande har jag hört att man i USA har högre vattennivå i skålen.
Kanske är detta standardiserat på moderna toaletter.

Är det någon som vet?

//Stocken
 
Hej!

Det finns dels vanliga som vi har i Sverige samt skita på hyllan toaletter. Det är mycket större utbud också i tyskland på vägghängda då de används i större utsträckning. vatten nivån är den samma marginelt.

Per
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.