Hej alla,

Jag har kollat på estiska företag som bygger hus men det finns en del tyska företag som bygger mot rimliga priser vad jag kan se. Någon som har erfarenhet av det ?
 
Redigerat:
Konstigt att tyska företag skulle ha låga priser. Känner ju ett antal tyskar och de i sin tur anlitar polska och rumänska hantverkare. Är du säker på att det är tyskar som bygger huset?
 
Nej, jag är inte säker alls att det är tyskar som bygger husen, men jag är säker på att det är tyska företag som erbjuder hus mot bra priser.
 
O
Hur mycket billigare är dessa tyska husbyggare mot våra svenska?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.