Har 3-glasfönster från 80talet(81-82) enligt det som står tryckt i ramen på dem.
Det är det enda som står där så frågan är hur de är konstruerade samt om man behöver byta dem ?

Dvs. är det gas mellan dem ? Ingen av mina fönster har blivit grå dassiga som det brukar när gasen försvinner så gjordes 3glas utan gas eller hur gjordes dem? Någon som vet ?
Kanske isoleringseffekten har försvunnit även fast de inte har blivit grå ?

Skall tilläggs isolera kåken så jag är sugen på att byta alla fönster om det behövs..

MVH
/P
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.