Hej alla nybyggare och mer erfarna!
Vi har gått i byggtankar ett tag, efter att aldrig ha hittat drömhuset vi vill ha.
Vi har fastnat för Tylösand i A-hus katalog och hittar inget om det här på forumet. Är det ingen som vet något om detta hus? T.ex. priser, kvalité, standard osv.
Har ni andra förslag på 11/2-plans hus med öppen planlösning och oinredd vind?