1 597 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Pris A-hus Tylösand
Har bland många andra alternativ kollat in Tylösand från A-hus. Är det någon som har prisuppgifter på denna?
Oj, det var rätt dyrt. Antar att det är med inredd övervåning?
Vi håller på och bygger ett Tylösand.
http://web.telia.com/~u14127211/
Jag mailar dig gärna våra prisuppgifter. Vad vill du veta?
Vi fick vårt stommonterat och gör sedan allt själva förutom el och vvs.
http://web.telia.com/~u14127211/
Jag mailar dig gärna våra prisuppgifter. Vad vill du veta?
Vi fick vårt stommonterat och gör sedan allt själva förutom el och vvs.
Tack så jättemycket Prinsessan, för er finfina hemsida. Kul att ni delar med er!
Klicka här för att svara