Jepp, har du skogs/lantbruksfastighet funkar det via LRF-samköp. Bra rabattsats, men höga utgångspriser på en del saker.

Aha, där ser man. Nu får ju jag förvisso egen rabatt för att jag är polers med grossistsäljarna, men intressant i alla fall.
F.ö. så satt pappa med i den lokala LRF-styrelsen tidigare, fast det var några år sen nu.

//Patrik

Patrik_Hed skrev:
Jaså, får man rabatt på grossisterna om man är med i LRF?
Alla som handlar direkt av grossisterna har väl rabatt? Deras ordinarie priser är bara till för deras kunders kunder.

Till ursprungsfrågan: var inte de där strömbrytarna förpackade på något sätt? Allt jag beställt i el-väg har varit antingen plastat eller legat i papplådor. Det känns mycket som om det är en retur TS fått, även om det är obegripligt hur de kunnat packa ner något så dåligt.

D
Det var bulk-packat i kartonger med fack för varje dosa. Så som de kommer från tillverkaren. Men det var ingen plast runt.

Då låter det som om någon returnerat en hel låda, och då passat på att skicka tillbaka lite skräp. Men det är som sagt dåligt av ByggHemma att inte titta i lådan innan de skickar den för andra gången.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.