Hej!
Jag har en undran över hur man kan göra för att kunna ha en tvättställskommod med utdragbara lådor under mitt tvättställ? Tanken är att kommoden ska stå på ben och helst inte monteras på kaklet.
Jag vill alltså behålla handfatet och helst slippa stänga av vattenledning och montera bort en massa (kan dock tänka mig att byta avloppsrören ink vattenlås om det behövs) Är det ens möjligt?
Det står inte på handfatet vad för tillverkare det är men jag bifogar bild på tvättstället ink bild på hur den ser ut underifrån.
Tack på förhand
Jag har en undran över hur man kan göra för att kunna ha en tvättställskommod med utdragbara lådor under mitt tvättställ? Tanken är att kommoden ska stå på ben och helst inte monteras på kaklet.
Jag vill alltså behålla handfatet och helst slippa stänga av vattenledning och montera bort en massa (kan dock tänka mig att byta avloppsrören ink vattenlås om det behövs) Är det ens möjligt?
Det står inte på handfatet vad för tillverkare det är men jag bifogar bild på tvättstället ink bild på hur den ser ut underifrån.
Tack på förhand
hej tack för ditt svar!B Bagarns28 skrev:
Den tanken har också slagit mig MEN med min urkassa förmåga till estetik/finsnickeri misstänker jag att det kommer gå rätt åt skogen
Det värsta tänkbara scenariot: jag sågar för stort hål för handfatet eller sågat mycket ojämnt.
har du tips på hur jag kanske kan först mäta och klippa ut formen på handfatet på förslagsvis papper för att sedan såga toppskivan utefter stensilen?
Har du tips på med vad jag kan försegla med OM jag mot förmodan lyckas finns mina tidigare icke kända talanger i sågning?
tack för du tar dig tiden!
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 46 206 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 46 206 inlägg
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Undergolv med spikad massonit, kan det bli snyggt att ha som golv?
Golv -
Underhåll av äldre brunn med pump - vad är bästa lösningen?
Vatten & Avlopp -
Nivell/Granab eller XPS-isolering under platta med golvvärme?
Golv -
Leda bort dagvatten precis under grus?
Grund & Markarbeten -
Underlag vid nytt massivt trägolv
Byggnadsvård