E
Hej allihopa. Har planer på att köpa en tvättmaskin som jag ska ha i badrummet, problemet är att jag inte vill ha den direkt på golvet utan tänkte ha den upphöjd på något sätt.

Har tittat på stativ från mediamarkt, elgiganten osv. Där ligger priserna på runt 800kr.

Har även kollat på aluminiumprofiler från aliexpress som var hyfsat billigt.

Min fråga nu är om någon gjort en hemmagjord sockel som vill dela med sig sina erfarenheter eller om nån har en annan idé?

Tack.
 
E Etan skrev:
Hej allihopa. Har planer på att köpa en tvättmaskin som jag ska ha i badrummet, problemet är att jag inte vill ha den direkt på golvet utan tänkte ha den upphöjd på något sätt.

Har tittat på stativ från mediamarkt, elgiganten osv. Där ligger priserna på runt 800kr.

Har även kollat på aluminiumprofiler från aliexpress som var hyfsat billigt.

Min fråga nu är om någon gjort en hemmagjord sockel som vill dela med sig sina erfarenheter eller om nån har en annan idé?

Tack.
Flera på forumet har byggt med överskåp från ikea.
https://www.byggahus.se/forum/threa...-pa-ikea-oeverskap.259346/page-5#post-4549241
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.