Nere i källaren finns ett tvättrum invid bastun som är i ursprungsskick. Plasttapet på betongväggen. Bakom badkaret ser de inte roligt ut. Men.. De känns inte fuktigt nu, de luktar inte osv. Men fukt har de ju funnits om de inte finns nu. Vi använder inte utrymmet mer än att tvättmaskinen står där tillfälligt tills vi renoverar. Och de kommer inte ske just nu utan måste spara ihop lite pengar först efter att ha renoverat hela övre våningen totalt. Men... Frågan är.. Är de bättre att riva bort plasttapeten under tiden? Stänger tapeten in ev fukt?
Klicka här för att svara

