3 178 läst ·
12 svar
3k läst
12 svar
Tvättmaskinsanslutning
Tjo.
Ska byta en blåslagen tvättmaskinanslutningsdosa typ E1437600
Letade i gömmorna och hittade lite enligt nedan, därav frågan.
Ger en E1438245 tillsammans med en E1459840 tillräcklig dragavlastning eller måste jag komplettera med en extra dragavlastning? Jag tycker det borde räcka...?
/m
Ska byta en blåslagen tvättmaskinanslutningsdosa typ E1437600
Letade i gömmorna och hittade lite enligt nedan, därav frågan.
Ger en E1438245 tillsammans med en E1459840 tillräcklig dragavlastning eller måste jag komplettera med en extra dragavlastning? Jag tycker det borde räcka...?
/m
och tänk om maskinen inte fyller på vatten och värmen går till och tvätten tar eld och brandkåren inte hinner komma och....
man utför elinst. efter det som är normalt för funktionen, inte efter vad som ev skulle kunna hända
man utför elinst. efter det som är normalt för funktionen, inte efter vad som ev skulle kunna hända
oftast ansluter man ansluter man, åtminstonde i nyproduktion, tvättmaskiner med stick propp i ett vanligt vägguttag, så där är svaret ett klart nej. Ansluter man i en kopplingsdosa är svaret det beror på dosan, men att man anluter i kopplingsdosor är ovanligt och anser man att det föreligger ett behov kan man tex. använda en E1459840. Däremot brukar man i bland ansluta i anslutningsdosor och där sitter det dragavlastningar och dom använder man naturligtvis, jag hoppas att du förstår men annars kan jag förklara mera.
Klicka här för att svara