2 319 läst ·
19 svar
2k läst
19 svar
tvättmaskin hotpoint
Snarare är meningen att då alla ingående detaljer oftast är för dåliga att spara så har man gjort det enkelt för reparatören att byta alla dåliga detaljer samtidigt.
Jag skulle tex aldrig sparat ditt trumkors då jag anser att axeln är allt för dålig
Jag skulle tex aldrig sparat ditt trumkors då jag anser att axeln är allt för dålig
Så efter ett förbannade sökande så hitta jag skiten på Ali express till det netta priset av 21spänn med frakt.
2 lager + tätning 144kr
Jag tänker fortsätta vidhålla att det är psykopati av tillverkaren att inte sälja vanliga jävla STD delar istället för att pracka på folk ett helt helvete som kostar fläsk. Det här kosta inte ens i närheten av 10% av vad hela trumman kostar.

2 lager + tätning 144kr
Jag tänker fortsätta vidhålla att det är psykopati av tillverkaren att inte sälja vanliga jävla STD delar istället för att pracka på folk ett helt helvete som kostar fläsk. Det här kosta inte ens i närheten av 10% av vad hela trumman kostar.

Heja!
den kvaliteten räcker säkert till din maskin.
va medveten om att dessa ting från Kina ofta innehåller höga värden av bly och andra tungmetaller.
de är aldrig av rent brons
dessutom är dessa av typen oljebrons för smörjning på stålaxlar inte packboxar av gummi
den kvaliteten räcker säkert till din maskin.
va medveten om att dessa ting från Kina ofta innehåller höga värden av bly och andra tungmetaller.
de är aldrig av rent brons
dessutom är dessa av typen oljebrons för smörjning på stålaxlar inte packboxar av gummi
Ja till det priset så duger det jätte bra, som sagt jag ska bara bruka den själv och inte sälja vidare med garanti. Jag har knackat i nya lagrena och tätningen nu, satte sig fint allt. Väntar nu bara på Kina leveransen och funderar på ihop sättningen. Vad tror du Electroluxaren?
Baljan snurrar ju inte med lär väll utstå en dela vibrationer så jag antar jag söker något som tätar och inte ska påverkas av vibrationer. Jag tänkte först på epoxylim men den fogen blir hård och spricker säkert av vibrationer. Vanligt silikon då, en tjock mask runtom och sen borrar jag runt om baljan i flänasarna ett 20tal hål, säg 20cm mellan hålen. Och sätter kanske m6or med locktight mutter. Eller har du någon annan åsikt om tätningsmedel/lim?
Baljan snurrar ju inte med lär väll utstå en dela vibrationer så jag antar jag söker något som tätar och inte ska påverkas av vibrationer. Jag tänkte först på epoxylim men den fogen blir hård och spricker säkert av vibrationer. Vanligt silikon då, en tjock mask runtom och sen borrar jag runt om baljan i flänasarna ett 20tal hål, säg 20cm mellan hålen. Och sätter kanske m6or med locktight mutter. Eller har du någon annan åsikt om tätningsmedel/lim?
Produkter som diskuteras: "epoxylim"
Epoxylim Gorilla
Härdar på 30 sekunder
114 kr inkl moms
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden