Tvättmaskinen i sommarstället har förvisso många år på nacken, men går inte så mycket per år och har skött sig fram till nu. Nu har ett fel uppstått. Den slutar inte fylla vatten utan vattnet stiger i trumman, utan att programmet startar. Samtidigt läcker det vatten ut på golvet. Några tips?