Inkommande vatten och avlopp läggs i gjuten platta till en tillbyggnad. I denna blir det badrum och ett sovrum.
Kökets placering blir i den befintliga byggnaden som står på murad krypgrund (det finns inget VA i denna del idag)
Hur gör man med rördragningen till köket? Ska det läggas något i plattan så hamnar det i sovrummet som ligger vägg i vägg med köket…ska man på något vis dra både i plattan och vidare ut i krypgrunden?
Jag har försökt hitta information, om ni vet vart jag kan hitta det får ni gärna tipsa!
Kökets placering blir i den befintliga byggnaden som står på murad krypgrund (det finns inget VA i denna del idag)
Hur gör man med rördragningen till köket? Ska det läggas något i plattan så hamnar det i sovrummet som ligger vägg i vägg med köket…ska man på något vis dra både i plattan och vidare ut i krypgrunden?
Jag har försökt hitta information, om ni vet vart jag kan hitta det får ni gärna tipsa!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Plattan är inte gjuten än. Inkommande vatten/avlopp blir i badrumsdelen. Jag vill ha in vatten/avlopp till köksdelen. Gräva in i krypgrund eller på något sätt förlägga i plattan?
Plattan kommer gjutas upp en bit mot befintlig vägg för att golvnivån ska bli lik den som finns idag. Kan man då ev borra genom väggen och dra VA där.
Klicka här för att svara