Fundera på att skaffa en till lampa i badrummet, och jag har idag bara en brytare (eljo)
Tanken är att jag skall fixa en taklampa, el-dragning blir på vinden direkt ned i en takdosa och där sedan ned i befintligt rör till den aktuella strömbrytaren.
Måste jag göra hål för en ny brytare eller kan man använda en 2-knapp brytare? Dum fråga men lika bra att fråga för säkerhets skull.