Två fråga e det svårt att bytta Säte på förgasaren .På en Stiga Villa .Hur gör man ???
Villan slirar när jag skall köra i väg ( troligen remmen ) är där något man kan sträcka på remmen . Hur gör men det ?
Är det sätet till nålventilen? Ja det är det
Om den läker bensin,Ja det gör den
sätt bara en bensinkran direkt efter tanken, Finns redan
.Sätet går nog inte att byta..Jasså men det finns ju reserv delar ju ???