Hur känner ni för hus som har två allrum utan tt man kan stänga till emellan? Jag har aldrig förstått mig på det, om man har tv:n på i ena rummet stör man dom i andra rummet. Å andra sidan är det mysigt och ser läckert ut.
Exempel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Exempel.
Är frågan relaterat till bifogad planritning? Ser inte två gränsande allrum.HOBBY ARCHITECT skrev:
Fast oftast använder man ju inte ytorna till samma saker dvs man sitter inte och äter i matsalen samtidigt som man har på tvn i tv-rummet bredvid. Man kanske sitter och pratar i ett rum och tvn går i ett annat. Även om man hör varandras aktiviteter betyder det ju inte att det behöver störa allt för mycket. Men absolut har man någon som övar trummor vill man nog kunna stänga om det rummet. Vi har enbart stängda dörrar till WC i detta huset (barnen är små nog för att inte vilja ha stängd dörr när de sover). Tycker det är sällan jag önskar att någon stänger omkring sig.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 158 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 158 inlägg
Det blir nog annorlunda när de kommer upp i skolåldern och det är kompisar på besök framför TV med spel som går.T TypRätt skrev:Fast oftast använder man ju inte ytorna till samma saker dvs man sitter inte och äter i matsalen samtidigt som man har på tvn i tv-rummet bredvid. Man kanske sitter och pratar i ett rum och tvn går i ett annat. Även om man hör varandras aktiviteter betyder det ju inte att det behöver störa allt för mycket. Men absolut har man någon som övar trummor vill man nog kunna stänga om det rummet. Vi har enbart stängda dörrar till WC i detta huset (barnen är små nog för att inte vilja ha stängd dörr när de sover). Tycker det är sällan jag önskar att någon stänger omkring sig.
Ja alltså de är ju redan i skolålder men skriker framför datorn gör den äldsta mest när han kör med kompisarna över nätet o sitter med hörlurar på o inte hör hur högt han gapar. Själv så kör jag spelen på bra högtalare men sitter å andra sidan inte å gapar när jag pratar med mina medspelare.BirgitS skrev:
Kan med värme rekommendera Battlefield 6. 😉
Klicka här för att svara