Redaktionen #1 På konsumentens sida · 3 624 inlägg 24 feb 2009 08:58 Redaktionen På konsumentens sida 3 624 inlägg 24 feb 2009 08:58 #1 Jag stötte just på en ny produkt, en spegel med inbyggd LCD-skärm. Du kan titta på tv och spegla dig i en och samma skärm. Frågan är om man ska digga eller dissa? Tv och spegel från Bathlife. Du kan läsa blogginlägget här: Tv i badrummet
Jag stötte just på en ny produkt, en spegel med inbyggd LCD-skärm. Du kan titta på tv och spegla dig i en och samma skärm. Frågan är om man ska digga eller dissa? Tv och spegel från Bathlife. Du kan läsa blogginlägget här: Tv i badrummet
K klockrent #2 Anonym 25 feb 2009 08:46 klockrent Anonym 25 feb 2009 08:46 #2 Detta är en riktigt häftig produkt. Jag kollade även in www.bathlife.se där fanns mer snygg badrumsmöbler.
Detta är en riktigt häftig produkt. Jag kollade även in www.bathlife.se där fanns mer snygg badrumsmöbler.