Jag stötte just på en ny produkt, en spegel med inbyggd LCD-skärm. Du kan titta på tv och spegla dig i en och samma skärm. Frågan är om man ska digga eller dissa?

Tv och spegel från Bathlife.

Du kan läsa blogginlägget här: Tv i badrummet
 
K
Detta är en riktigt häftig produkt. Jag kollade även in www.bathlife.se där fanns mer snygg badrumsmöbler.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.