Hej och kul att alla är överens om vad det är men ingen frågar om det är farligt att andas in eller andra som har barn och kan tänkas stoppa in det i munnen? 🤔
 
Borde inte merparten av detta försvinna om man dammsuger normalt då?
 
A Alex Vivaldi skrev:
Hej och kul att alla är överens om vad det är men ingen frågar om det är farligt att andas in eller andra som har barn och kan tänkas stoppa in det i munnen? 🤔
Jag tänker det är underförstått att det inte lär vara bra o få i sig? ☺️
Vi ska lägga om vårt golv nu så blir förhoppningsvis av med springan då, annars fogar vi igen den.
 
  • Gilla
Dowser4711
  • Laddar…
Ja, det är ju frågan om någon form av plastdamm, så det är absolut inte nyttigt att andas in.

Det är nog ingen större fara att "äta" i rimliga mängder, jämfört med att äta random damm från golvet. :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.