Jag såg på ett bygge en fasadskiva som såg ut som en plywood-skiva med vitt grus på. Ser ut som en vanlig putsad vägg på lite håll. Kanske något för mitt garage i lagårdsstil.
Någon som vet fabrikatet?
Hur delar man en sån skiva? Jag antar att sågen blir slö?