Hm! Jag trodde det var så att den som har mest vinner, oavsett onödig eller livsviktig pryl.
 
Gör säkert sin sak, men som andra sagt orka släpa runt med den där plastprylen i brallorna, Jag håller imot med fingret eller kör snörslå om det är mer noga.
 
Har för mig det var någon grabb på något byggprogram (skola) som kom på den där grejen.
 
raveper skrev:
Har för mig det var någon grabb på något byggprogram (skola) som kom på den där grejen.
Han tröttnade kanske på flisor i tummen?

Ok, det var kanske en onödig pryl och jag är amatörernas amatör, eller hur var det nu Paul-S! :rolleyes:

Den ska iaf få komma till användning. Annars lägger jag till den till "mest prylar..."-tävlingen.
 
Paul-Staffanstorp
cederbusch skrev:
Han tröttnade kanske på flisor i tummen?

Ok, det var kanske en onödig pryl och jag är amatörernas amatör, eller hur var det nu Paul-S! :rolleyes:

Den ska iaf få komma till användning. Annars lägger jag till den till "mest prylar..."-tävlingen.
Det var du som skrev det... :rolleyes:

Jag har aldrig påstått något sådant...

Men visst... sällar du dig ditåt så tror jag ändå att t.o.m du kan rita utan denna pryl.
 
Bättre att lägga pengarna på ett bra ögonmått eller varför inte en synvinkel... :)
 
Då kan man ju lika gärna lägga pengarna på en synvilla med en gång. Så slipper man allt det där med byggande och flisor i fingrarna.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.