Hej,
Har tryckstötar från diskmaskinen och vid stängning av köksblandaren. Har fått rådet att installera en tryckstötsdämpare. Jag behöver ju en T-koppling, men vilken variant blir lättast/bäst. Den befintliga klämringskopplingen är en rak 10mm från Vatette. Fmm rekommenderar en gängad T-koppling (se bild), men då måste jag väl göra nån övergång från gängad till klämringskoppling för att det ska funka?
Eller det finns smartare lösning med andra T-kopplingar?
Tack på förhand