Står tydligt i vårt köpekontrakt (paragraf 11)
Har du kollad ditt egna?
I vårt hus satt alla lampor kvar i taket som säljaren inte orkade skruva ner.
Fick se det som en bonus att man hadde belysning när man bar in möblerna.
Kompisen skrev ett datum då kvarglömda prylar ställdes ut ( i regnet)
Lägenhet är svårt, där var mitt förråd fullt av skit efterssom min lägenhet stått tom ett tag...
Tur man har drag på bilen.