Är det vanligt att det blir strul när man anlitar byggfirma?
Att de skjuter upp när arbetet ska påbörjas trots att det är bestämt sen långt innan när, inte ringer när de säger,ändrar uppgifter osv
Den erfarenheten har iallaf vi från den firma vi tänkte anlita
 
Det är mer vanligt än ovanligt... :mad:
 
Jo, tålamod min vän. När de väl börjar bygga krävs ännu mer tålamod.....
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.