Är det vanligt att det blir strul när man anlitar byggfirma?
Att de skjuter upp när arbetet ska påbörjas trots att det är bestämt sen långt innan när, inte ringer när de säger,ändrar uppgifter osv
Den erfarenheten har iallaf vi från den firma vi tänkte anlita