Jag tänkte ställa dit dörrkarmen eftersatt det är kaklat men funderar på hur jag då ska göra med tätskikt och tröskeln.
Tätskiktet ska ju vikas upp mot tröskeln och tröskeln ställer man ju dit efter karmen.
Jag får inte ihop det, kan någon hjälp mig?
Tätskiktet ska ju vikas upp mot tröskeln och tröskeln ställer man ju dit efter karmen.
Jag får inte ihop det, kan någon hjälp mig?
Jag vill gärna att foder ska liva med kaklet och därför sätter jag karm efter kaklingen, är det kanske en dum idé?
jag kan ju lägga dit en träbit som jag sedan byter ut mot tröskel och karm, skulle det kunna funka.
har aldrig jobbat med tätskikt så jag e lite rådvill
jag kan ju lägga dit en träbit som jag sedan byter ut mot tröskel och karm, skulle det kunna funka.
har aldrig jobbat med tätskikt så jag e lite rådvill
Ja det är ganska vanligt att man gör så på byggen, trösklar och karmar brukar stå på det sista som levereras till bygget.D Derbyboy skrev:
Men det är ju bara att mäta vart kaklet hamnar och montera karmen efter det måttet.
Valfritt
Klicka här för att svara
