20 293 läst ·
111 svar
20k läst
111 svar
Trollkarlen bygger Case Study på Värmdö – Grand Designs
This!X xLnT skrev:
Prova att bygga själv + 2 små barn.
Då får man dra kortet tufft! 🙃
Varför går alla byggfirmor i konkurs hela tiden?
Väldigt läcker entre’ och hall och väldigt snyggt kök. Personligen skulle jag inte vilja ha betonggolv varken inne eller ute, men ändå coolt att betongen är genomgående inne som ute.
Otroligt vad pengar och lyxiga liv en del har. *avis*
Väldigt läcker entre’ och hall och väldigt snyggt kök. Personligen skulle jag inte vilja ha betonggolv varken inne eller ute, men ändå coolt att betongen är genomgående inne som ute.
Otroligt vad pengar och lyxiga liv en del har. *avis*
har du missat det i nyheterna senaste tiden vad som händer med bygg företagHOBBY ARCHITECT skrev:
seriösa byggfirmor går inte i konkurs
Det är uppfostra barn som är krävande.A Armstrong skrev:
Fast det är klart, vill man väldigt gärna ha barn och det inte går så är det nog rätt ansträngande.
Redigerat:
Jag imponeras trots allt av människor med sådant ork och driv att de bygger ett jättestort hus, sätter upp en show i New York och skaffar sitt första barn samtidigt. Man hade väl ändå kunnat vänta lite med att skaffa barn och kanske rent av väntat lite med huset om det nu fanns en möjlighet att få sin livs chans i New York. Men en del människor kör bara på utan att direkt tänka efter och planera lite. Huset blev fint men är inte direkt min stil. Entrén med trädet och glas ut mot uppfarten var den bästa delen i bygget.