Någon som har erfarenhet av Trivselhusbygge i Sthlmsområdet? Bra/Dålig erfarenhet? Några obehgliga överraskningar såsom extra utgifter osv under tidens gång osv?
Vi funderar på att bygga "Solvik 204" ett par mil utanför stan och vill gärna komma i kontakt med någon som redan "varit där"...
vi håller på för fullt. Har precis skickat in bygglov på ett downhill 401. Än så länge har dom varit mkt bra. Svarat ganska fort på frågor mm. Vi får väl se hur dom sköter sig längre fram. Men jag har hört mycket bra av dom. Beror väl mkt på vilken säljare man kommer i kontakt med.
Samma här .. väntar på att få bygglovet på Greenline 111, så snart drar det igång. Mycket nöjda hittils med all hjälp som vi fått, inte varit några problem alls.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.