1 840 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Trivselhus vs Götenehus??
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Jag tycker de verkar likvärdiga....har kolla in båda alternativen noggrant och det var nog mer en händelse att det blev Trivselhus. Båda ligger lite i det övre segmentet vad gäller pris och kvalitet.
Har skrivit en hel del om båda två i andra trådar....använd sökfunktionen!
Har skrivit en hel del om båda två i andra trådar....använd sökfunktionen!
Tack för svar!
Ja, du har rätt, jag ska använda sökfunktionen! Hittar säkert en del där...
Vi har även varit inne på Willa Nordic, men det är snäppet dyrare än vad vi vill och kan lägga. Vi bygger i Stockholm och tomterna är ju inte gratis...
Bygger man inte i de mest exklusiva områdena i Stockholm, (Danderyd, Lidingö eller Saltsjöbaden), så är det inte ekonomiskt försvarbart att bygga ett hus på 4-5 miljoner. Man vill ju kunna sälja en dag om det skulle bli aktuellt.
Ja, du har rätt, jag ska använda sökfunktionen! Hittar säkert en del där...
Vi har även varit inne på Willa Nordic, men det är snäppet dyrare än vad vi vill och kan lägga. Vi bygger i Stockholm och tomterna är ju inte gratis...
Bygger man inte i de mest exklusiva områdena i Stockholm, (Danderyd, Lidingö eller Saltsjöbaden), så är det inte ekonomiskt försvarbart att bygga ett hus på 4-5 miljoner. Man vill ju kunna sälja en dag om det skulle bli aktuellt.
Vi har byggt med Götenehus på tot.entrp.
Funkat kanon, dom hade en projektledare som tog över direkt efter beställningen, och han har varit kanon.
Kan rekommendera Götenehus.
Mvh
Stoffe
Funkat kanon, dom hade en projektledare som tog över direkt efter beställningen, och han har varit kanon.
Kan rekommendera Götenehus.
Mvh
Stoffe
Klicka här för att svara