Någon som har erfarenhet av th säljare i stockholm, har precis träffat henne, men jag har läst på gamla trådar att en kvinnlig säljare från th inte har skött sig helt bra. Övriga erfarenheter av th i stockholm mottages tacksamt.
 
Vår säljare på TH stockholm var kanon och jag rekommenderar henne fullt ut! Vi är mitt uppe i bygget och hon svarar fortfarande på frågor vi har eller hjälper oss komma i kontakt med rätt personer. Finns ju ganska många säljare på TH... säkert både bra och dåliga!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.