2 890 läst ·
11 svar
3k läst
11 svar
Säljare på Trivselhus, Stockholm
Vi funderar på att ta kontakt med Trivselhus för att se vad de kan göra med vår tomt.
Vi vill altså tala med någon som har stor erfarenhet och vet vad de talár om samt har bra ideer på vad som skulle passa oss och vår tomt. Vi vill tala med någon som är lyhörd och förstår vad vi talar om.
Vem på Trivselhus kontor i Stockholm kan ni rekommendera?
Vi är mycket intresserade av era erfarenheter med detta kontor.
Vi vill altså tala med någon som har stor erfarenhet och vet vad de talár om samt har bra ideer på vad som skulle passa oss och vår tomt. Vi vill tala med någon som är lyhörd och förstår vad vi talar om.
Vem på Trivselhus kontor i Stockholm kan ni rekommendera?
Vi är mycket intresserade av era erfarenheter med detta kontor.
Medlem
· Södermanland
· 1 319 inlägg
Jo, men vi har haft kontakt med Södertälje kontoret.
Södertäljekontoret och Stockholmskontoret är samma sak. Ursäkta mig, men jag kanske borde ha talat om att Södertäljekontoret nu finns i Kungens Kurva.
Det är samma personer som arbetar där.
Stockholm eller Södertälje, om man har byggt i Stockholm så visste jag inte att man hårddrog det så....
Det är samma personer som arbetar där.
Stockholm eller Södertälje, om man har byggt i Stockholm så visste jag inte att man hårddrog det så....
Medlem
· Södermanland
· 1 319 inlägg
Södertälje kontoret ligger i Södertälje och ingen annan stans! I alla fall var det så förra veckan! Så STHLM och Södertälje kontoret är INTE samma! Men de kan ju ha flyttatthcn skrev:
Vilken konstig debatt...
Ring ex Rolander på kontoret och fråga var de ligger någonstans.
Eller gå in på deras egna hemsida:
http://www.sodertalje.savsjotrahus.se/
När du väl är på sidan kolla adressen.
För övrigt, har du några tips och komenatrer att komma med.
Om Stockholmskontoret alltid har legat i Södertälje och ingen annanstans, då an du väl svara på min fråga i allafall?
Ring ex Rolander på kontoret och fråga var de ligger någonstans.
Eller gå in på deras egna hemsida:
http://www.sodertalje.savsjotrahus.se/
När du väl är på sidan kolla adressen.
För övrigt, har du några tips och komenatrer att komma med.
Om Stockholmskontoret alltid har legat i Södertälje och ingen annanstans, då an du väl svara på min fråga i allafall?
Medlem
· Södermanland
· 1 319 inlägg
Trivselhus Södertälje kontor har vi bara gott att säga om. Visst ha saker strulat, tror inte något husbygge går helt strulfritt, men de har varit sammanbetsvilliga och vi har löst allt efterhand.
PS Varför har du länk till Sävsjö-hus i ditt inlägg? Det är ju Trivselhus vi pratar om!
PS Varför har du länk till Sävsjö-hus i ditt inlägg? Det är ju Trivselhus vi pratar om!
Jag skäms och rodnar :-[
Samtidigt så måste jag skratta åt mig själv
Jag söker samma information om båda dessa husleverantörer då jag har tänkt kontakta bägge och har tydligen blandat ihop dem fullständigt.
Jag ber om ursäkt.
Men jag är fortafarnde intresserad av information om vilken säljare på Stockholmskontoret jag bör kontakta för att diskutera vilket hus som skulle passa oss på vår tomt.
Samtidigt så måste jag skratta åt mig själv
Jag söker samma information om båda dessa husleverantörer då jag har tänkt kontakta bägge och har tydligen blandat ihop dem fullständigt.
Jag ber om ursäkt.
Men jag är fortafarnde intresserad av information om vilken säljare på Stockholmskontoret jag bör kontakta för att diskutera vilket hus som skulle passa oss på vår tomt.
Medlem
· Södermanland
· 1 319 inlägg
På Södertälje kontoret har vi haft kontakt med Stefan Sand (den andra killen heter oxå Stefan...). Han är bra!
Medlem
· Södermanland
· 1 319 inlägg
Klicka här för att svara