Trots allt negativt om Trivselhus är jag mycket sugen på att bygga as 521 bara det ekonomiska löser sig. Eftersom jag bor i Dalarna så undrar jag om någon har erfarenhet av Falunkontoret och vill dela med sig av den?

Annica

Hej, vi har byggt med kontoret i Falun, fast i Sandviken. Vi är mycket nöjda med Säljare, entreprenörer, allt flöt på som det skulle.

Det låter positivt! :)

Tack så mycket!

Annica

Vänta lite nu.....vad menar du med "allt negativt om Trivselhus"? :-?
Det är väl snarare andra företag som är uthängda på forumet såsom t ex Eksjöhus?

Visst finns det dåliga säljare och husföretag men jag tycker nog Trivselhus hör till de lite seriösare....

Vi bygger också Trivselhus med säljaren i Falun. Vi är hittills mycket nöjda!

Calle Anka! Jag har väl tagit intryck av tråden om muntliga avtal skulle jag tro. Men visst har du rätt i att det finns en hel del positivt om dem också! ;)

Annica

cams och meg!

Får jag vara lite nyfiken och fråga vilka hus ni bygger/ har byggt?

Annica

disskwiss skrev:
Calle Anka! Jag har väl tagit intryck av tråden om muntliga avtal skulle jag tro. Men visst har du rätt i att det finns en hel del positivt om dem också!  ;)

Annica
OK.....det finns betydligt värre historier än den tråden kan jag lova.... ;)

disskwiss skrev:
cams och meg!

Får jag vara lite nyfiken och fråga vilka hus ni bygger/ har byggt?

Annica
Jadå, det får du. Vi bygger ett 2-planshus i lite gammaldags stil som inte finns i någon katalog utan vi har ritat det själva med hjälp av TH:s arkitekt naturligtvis.

Hej Annica,
Vi byggde solvik 203 som nu heter solvik 618 (tror jag).

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.