Någon som sett ett sådant (539) i verkligheten och som har några synpunkter?

Finns det någon som har en prisuppgift på detta hus?

Jag tycker att huset ser trevligt ut men tycker allmänt att Trivselhus är lite dåliga på att få med förrådsutrymmen i tillräcklig mängd. I allafall om man inte tänkt att bygga ett garage med en gång. Synpunkter?

Kan någon visa bilder på modell 540 eller 539?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.