Söker ett antal takplattor till ett tak i ett 30-tals hus, de är 60*60*15 och i tretex, vet någon var man kan få tag i sådana. Vitt taken med takplattor, en saknas exponerar undertaket med träbjälkar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nahaufnahme einer Eckinstallation von Tretex-Platten mit sichtbaren Befestigungsstiften und einer Holzleiste.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

L
Ser ut att vara av den gamla stammen utan spont , blir nog svårt att hitta samma dag ,
Jag hade spontade skulle ändra lite efter 3 år , fanns inte samma då , sponten förändrad

Jag eldade tyvärr nyligen upp en hel hög som jag tog ner från ett tak. Jesus vad de brinner...

Väljer lyfta denna tråd igen då jag nyligen köpt ett hus från -62 med samma fasade tretex-skivor i taket som bilden visar. Dessa finns för närvarande i vardagsrum och i sovrum men då vi har plan att öppna upp vardagsrum mot kök (där dessa skivor inte finns) önskar jag också att komplettera med fler om det finns någon som har? Tveka inte på att höra av er i så fall!

Kanske idé att lägga upp en annons om köpes?

Gissar att det inte är många som försöker ta ner denna typ av takskivor hela, men om man vet att ngn är intresserad av att köpa/mottaga hela sådana så kanske. Har man tur så kan det kanske gå.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.