Jag har ett styrdon till golvvärmen som verkar ha gått sönder; det öppnar och stänger helt enkelt inte längre.

- När jag lossar styrdonet noterar jag att det står lite vatten i "fästet". Är det ok eller något som är fel?
- Nuvarande styrdon är från Termotech och ca 10 år gammalt. Måste det ersättas med exakt likadant (finns det?) eller finns andra likvärdiga märken/modeller?

20160516_183100.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.