Jag har ett styrdon till golvvärmen som verkar ha gått sönder; det öppnar och stänger helt enkelt inte längre.
- När jag lossar styrdonet noterar jag att det står lite vatten i "fästet". Är det ok eller något som är fel?
- Nuvarande styrdon är från Termotech och ca 10 år gammalt. Måste det ersättas med exakt likadant (finns det?) eller finns andra likvärdiga märken/modeller?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder