Hallå,
Skulle öppna fönstret häromdagen och fick handtaget i handen. Kan tyvärr inte ett jota om fönster eller hur de olika komponenterna hänger ihop. Försöker mest förstå:
1. Vad behöver bytas? Är det handtaget eller hela fönstret? Eller något annat?
2. Är det enkelt att laga själv eller bäst att ta in någon fönsterfirma?
Tack på förhand!