Hej!
Jag tycker ibland det luktar avlopp i badrummet i bostadsrätten jag flyttade in i under sommaren. Monterade isär golvbrunnen nu och sjävklart så är det en gammal torkad packning och själva plastmojängen är också lite trasig i plasten där man skruvar i skruvarna. Framförallt är den garanterat inte rensad när jag flyttade in för den var ÄCKLIG. (uuäääk).
Men, tror ni det går att få tag på reservdelar att beställa eller får jag frifräsa lite och göra det bästa av situationen? Tips i så fall?
Inte på agendan närmsta året att fixa badrummet.
Om någon vet vad de olika delarna kallas så ge mig gärna en hint, lite lättare att googla än på "plastmojäng".
Tack!
/ Josefine
Jag tycker ibland det luktar avlopp i badrummet i bostadsrätten jag flyttade in i under sommaren. Monterade isär golvbrunnen nu och sjävklart så är det en gammal torkad packning och själva plastmojängen är också lite trasig i plasten där man skruvar i skruvarna. Framförallt är den garanterat inte rensad när jag flyttade in för den var ÄCKLIG. (uuäääk).
Men, tror ni det går att få tag på reservdelar att beställa eller får jag frifräsa lite och göra det bästa av situationen? Tips i så fall?
Inte på agendan närmsta året att fixa badrummet.
Om någon vet vad de olika delarna kallas så ge mig gärna en hint, lite lättare att googla än på "plastmojäng".
Tack!
/ Josefine
Klicka här för att svara


