Har haft mitt kombi kyl/frysskåp på "tal" tidigare här i forumet för lät en hel del....

MEN upptäckte precis (varit bortrest ngra veckor och haft kattvakter boende här) "brott" på kylskåpsdörrens nedre list utsidan ihop med smuts/rost eller är det både och???

Kan mycket väl varit där innan jag gav mig iväg.

Var sitter köldmedlet från kombi kyl/frys Electrolux tillverkningsår 2007 (tror jag)?

HUR orolig bör jag vara? Närbild på skadad och smutsig nedre list på en vit kylskåpsdörr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Inte minsta anledning till oro vad gäller funktionen. Finns inget köldmedium i dörren.
Kattvakten är med all säkerhet oskyldig, ta några tag med Wettexduken
 
  • Gilla
bassetasse
  • Laddar…
P
egensnickrade handtag?
så länge skåpet fungerar så ingen fara
men det är för sunkigt (långvarig misär) för att reparera
 
  • Gilla
bassetasse
  • Laddar…
hscn hscn skrev:
Inte minsta anledning till oro vad gäller funktionen. Finns inget köldmedium i dörren.
Kattvakten är med all säkerhet oskyldig, ta några tag med Wettexduken
Tack för ditt svar så jag o pälskillarna kan sova gott inatt utan oro för köldmedelsförgiftning...;). Blir mååånga tag med både wettex och microfiberdukarna!
 
electroluxaren skrev:
egensnickrade handtag?
så länge skåpet fungerar så ingen fara
men det är för sunkigt (långvarig misär) för att reparera
Japp egensnickeri som satt där när jag flyttade in. Tack för både ditt och hscn's svar. Nu kan vi sova gott inatt (y)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.