Har haft mitt kombi kyl/frysskåp på "tal" tidigare här i forumet för lät en hel del....
MEN upptäckte precis (varit bortrest ngra veckor och haft kattvakter boende här) "brott" på kylskåpsdörrens nedre list utsidan ihop med smuts/rost eller är det både och???
Kan mycket väl varit där innan jag gav mig iväg.
Var sitter köldmedlet från kombi kyl/frys Electrolux tillverkningsår 2007 (tror jag)?
HUR orolig bör jag vara?
MEN upptäckte precis (varit bortrest ngra veckor och haft kattvakter boende här) "brott" på kylskåpsdörrens nedre list utsidan ihop med smuts/rost eller är det både och???
Kan mycket väl varit där innan jag gav mig iväg.
Var sitter köldmedlet från kombi kyl/frys Electrolux tillverkningsår 2007 (tror jag)?
HUR orolig bör jag vara?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack för ditt svar så jag o pälskillarna kan sova gott inatt utan oro för köldmedelsförgiftning...hscn skrev:
Klicka här för att svara