Hej,

Idag så gick en huvudsäkring i vårt parhus och bl.a blev tvättstugan strömlös.
Efter att jag bytt proppen så noterade jag att cirkulationspumpen inte hade gått igång. Drog ur sladden och satte i den på nytt, alla lampor lös upp och den ”räknade ned” som den brukar men slocknar därefter tvärt, se bifogad film.

Kan jag räkna med att den har gjort sitt eller finns det någon räddning?

Tack på förhand
Vänligen

• Gilla
jespgrun och 1 till
  • Laddar…
Lyser den om du trycker på den? I mitt fall med tanke på utetemperaturen så gör den samma om jag fimpar strömmen. Den startar dock lite sporadiskt för att motionera sig. Annars kör den inte då det är så varmt ute.

• Gilla
john68
  • Laddar…
ydewk ydewk skrev:
Lyser den om du trycker på den? I mitt fall med tanke på utetemperaturen så gör den samma om jag fimpar strömmen. Den startar dock lite sporadiskt för att motionera sig. Annars kör den inte då det är så varmt ute.
Hej, tack för ditt svar och ursäkta för sen återkoppling, har varit utomsocknes och inte haft möjlighet att svara.

Nej, inget ”svar” när jag trycker på knappen.
Vet att den gjort liknande innan vid sommaren, men då har den räknat ned de sista plupparna systematiskt och ändå lyst.

Är den igång än? Noterade att min först startade om jag körde igång serviceläge på manöverpanelen till fjärrvärmen, annars är den avstängd. :)

• Gilla
bussenius och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.