Är det någon som kan rekommendera en leverantör av trappor från Baltikum, Östeuropa eller annat prisvärt land. Jag är inte ute efter en standardtrappa utan vill ha en mer "designad" U-trappa. Hittade en leverantör för ett halvår sedan som verkade bra, men glömde naturligtvis att spara ned länken. De kom hit någon gång per år och tog mått.

Jag vill inte göra något jobb själv, utan är ute efter någon som tar hand om allt.

Hur mycket räknar du med att spara? Jag känner inte till det du efterfrågar men vi beställde vår trapp från en snickare som bara tillverkar trappor och det blev billigare än att köpa från trappfabrikant. Då ingår dessutom mätning och montering.

De flesta seriösa trappleverantörer/byggare kan ta fram exakt det man vill ha. Var i landet bor du?

Räknar med att spara så mycket som möjligt, men vet inte riktigt vad det innebär :)
Jag bor i Uppsalatrakten.
Är även tacksam för tips på prisvärda/seriösa leverantörer i Uppsala/Stockholm.

Tror att många av trapptillverkarna har ett ganska stort geografiskt område. Den vi köper trappen av har levererat i stora delar av Sverige.

Är det en firma du kan/vill rekommendera?

Vi får inte trappen än på några veckor så jag kan ännu inte säga ngt om resultatet även om intrycket så här långt är mycket bra. Dessutom är han fullbokad ända in på 2016 så han åtar sig inget mer just nu.
Men det borde ju finnas fler trappsnickare. Min poäng är att du absolut ska jämföra innan du bestämmer dig för leverantör av trappa.

Du hittar ut själv va?

Va?

Det inlägget jag syftade på är raderat, det va reklaminlägg.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.