1 415 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
transport firma?
Hej
Kanske jag har skrivit i fel avdelning men visste inte var ska skriva den fråga
Jag vill köpa cellplast från auktion hemsidan och den är i Jönköping och tänkte om jag vinner budet, dem frakter inte men man måste hämta själv.
Jag vill transportera den från Jönköping till Strängnäs och jag vet inte om det finns såna transport företag som kan hjälpa mig med.
Känner ni till något företag som göra såna stor frakt till privatpersoner?
Cellplast storlek
120x240cm
150 mm s100, 55 kvm
100 mm s100, 80 kvm
80 mm s100, 45 kvm
Jag vill köpa cellplast från auktion hemsidan och den är i Jönköping och tänkte om jag vinner budet, dem frakter inte men man måste hämta själv.
Jag vill transportera den från Jönköping till Strängnäs och jag vet inte om det finns såna transport företag som kan hjälpa mig med.
Cellplast storlek
120x240cm
150 mm s100, 55 kvm
100 mm s100, 80 kvm
80 mm s100, 45 kvm
Ring någon lastbilscentral eller åkeri i Jönköping...S salahunreal skrev:Hej
Cellplast storlek
120x240cm
150 mm s100, 55 kvm
100 mm s100, 80 kvm
80 mm s100, 45 kvm
Tack för svaret.
Jag har fått några prisförslag med 6000 Kr men jag hoppar inte over. Ska inte spara mycket
Jag har fått några prisförslag med 6000 Kr men jag hoppar inte over. Ska inte spara mycket
Klicka här för att svara