Behöver en 24vdc trafo till styrkretsen till min billyft då den troligen har gett sig.

Helst i Sthlm området.
2-3 ampere eller ca 70VA eller däromkring
 
Då den troligen gett sig?

Är väl enkelt att mäta om den fungerar eller inte.

Ska det vara likström? Men du har angett effekten som om det är växelström.
En 230 / 24 V är ju inte svår att få tag på, men 400 / 24 är värre.

Protte
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.