Hej.
Jag står i begrepp att bygga en altan med trall i 28x120.
Har sett det finns en spikskruv till min spikpistol som heter Trallex 2,8x75 A2.
Det ser ju onekligen ganska snabbjobbat ut att kunna skjuta i skruvarna.

Är det någon här som testat dem?
2,8 känns ju lite smalt? Men det räcker kanske för trall?

Eller ska man bita i sura äpplet och köra skruvdragare?
 
Kör! Jag vill sen veta hur det funkar för att slippa det eviga skruvandet när trallen skall byggas ut... :-)
 
MrJay
Semiproffset Semiproffset skrev:
Kör! Jag vill sen veta hur det funkar för att slippa det eviga skruvandet när trallen skall byggas ut... :)
14 år gammalt klipp…

 
  • Gilla
Langos
  • Laddar…
MrJay MrJay skrev:
14 år gammalt klipp…

[media]
Ok, trodde det var en hyfsat ny grej :-)
 
MrJay MrJay skrev:
14 år gammalt klipp…

[media]
Ja visst ser det smidigt ut!

Frågan är ju bara om 2,8mm räcker. 4,2-4,8 verkar ju vara det vanliga för 75mm annars.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.