Hej, har tagit bort lasyr med jontuns produkt. När trallen är blöt ser det ut som lasyr är kvar vid kvistar mm, det släpper ej med rengöringen, när den torkar ser man ej det då ser trallen ren ut.., vågar jag olja in den nu eller vad göra? Nu har det regnat och det blir såhär? Eller bättre köra olja med grått pigment i ? Vill ej köra lasyr.
 
  • IMG_6556.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Varför olja eller lasera?
 
yonna yonna skrev:
Varför olja eller lasera?
Ser bättre ut, eller klarar den sig som. Den är nu och sen bara köra linolja och skrubba den årligen?
 
Kör med linoljesåpa. Skiftningarna bleknar med tiden.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.