Ska träffa Hjältevadssäljare nästa vecka. Vill ha lite tips om vad man ska bör fråga/ta reda på... :

Har inte varit i husbyggartankar så länge men efter att ha beställt ett flertal huskataloger bla från Hjältevads så blev vi kontaktade av dom för ett möte samt husvisning.
I övrigt har vi fastnat för FH Hägern, eftersom vi tänkt göra mestadels själva. Samtidigt känns det lockande att välja ett mer färdigt hus (från tex Hjältevadshus) för att det hela ska gå lite snabbare och slippa göra så mycket själva.Synpunkter i detta?
//Elin